Sandro Rey

About This Project

Client

Objectiu

  • Donar a conèixer i potenciar el llançament de la producció “Sandro Rey” creada per la companyia MGA Games i que aquesta enfortís lligams amb els seus clients a través del personatge del vident.

Estratègia

  • Després de l’èxit de la campanya de llançament realitzada per la pitonissa Aramis Fuster, en aquesta ocasió, amb el televisiu vident Sandro Rey com a protagonista, es desenvolupa una acció al voltant d’un element vinculat a la història del personatge: les seves ulleres radiòniques per veure el futur. 

    Una eina que permet a la companyia anar un pas més enllà després de la trobada amb la pitonissa realitzada l’any anterior i, al costat del vident, mostrar activament el futur del públic B2B de MGA Games a cadascun dels seus clients.

     

    Així, amb el fil conductor del claim “El futur et pertany”, cada client rep un kit de realitat virtual personalitzat on s’inclouen totes les eines dissenyades per a la comunicació B2C de la nova producció, una postal signada per Sandro Rey i les famoses ulleres on col·locar el teu mòbil per entrar a la producció a través d’un vídeo 360º de realitat virtual.

     

    A més, per trencar la barrera geogràfica i cultural amb clients que no es troben a Espanya, es porta a terme un teaser amb el qual es dona a conèixer al protagonista de la nova producció i es posa en context a l’operador.

Resultat

  • L’acció va tenir una gran acollida tant per part del públic objectiu com de la premsa del sector, arribant fins i tot a rebre un feedback actiu per part d’un elevat percentatge dels clients. Així, posicionem a MGA Games al T.O.M. dels diferents actors i aconseguir que la nova producció es mantingui en el primer lloc de vendes del 95% dels operadors durant les dues primeres setmanes des del seu llançament.
Category
Casos d'èxit, Casos de éxito, Estratègia de Màrketing i Branding
Tags
anna parnau, branding, cas d'èxit, MGA Games, Oh la là! Comunicació, Sandro Rey