Donar a conéixer la marca i el nou espai de venta de La Casa de las lámparas.
Client
La Casa de las lámparas.
Objectiu
Donar a conèixer la nova marca la Casa de las lámparas i posicionar-nos com a principal referent en el sector de la il·luminació a Barcelona tant per l’usuari final com pel públic professional.
Estratègia
Per donar-nos a conèixer als mitjans i posicionar-nos com el seu referent vam crear una estratègia de comunicació basada en el gabinet de premsa. Vam dividir la comunicació en dos tipologies per tal d’arribar de la forma més directa i eficaç als nostres targets. D’una banda es van redactar comunicats de caràcter econòmic i de tendències destinats a la premsa generalista i econòmica, i per una altre, per tal d’arribar al públic professional a través de la premsa sectorial, vam crear contingut centrat en temes específics del sector com la decoració i el disseny, entre d’altres.
.
Resultats
La Casa de las lámparas ha tingut un gran ressò mediàtic amb impactes a mitjans de primer nivell a Catalunya com La Vanguardia, l’ARA o els suplement econòmic L’Econòmic, entre d’altres. A més, també s’han realitzat entrevistes a nivell local (centrant-nos en la ciutat de Barcelona, nucli del nostre core target) amb BTV o ràdio Barcelona entre altres, com a referent de la il·luminació a Barcelona.